Результати голосування Журі Успішних Людей 2018 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Гіпермаркет
|
Гіпермаркет — тип магазину самообслуговування, що за розмірами торгової площі перевищує 2500 кв.м. та містить понад 5000 асортиментних позицій продовольчих та непродовольчих товарів.
Дивіться також категорію «Супермаркет».
Від інших магазинів самообслуговування і від супермаркетів гіпермаркети відрізняються, насамперед, масштабністю. Це не тільки великі торгові площі, а й ще універсальний асортимент товарів, що перевищує асортимент супермаркету в 3—10 разів, особливо це стосується непродовольчих товарів, що нараховує зазвичай до 40—50 тисяч позицій. Асортимент може збільшуватися за рахунок додавання нетипових груп товарів. На нехарчову продукцію в продуктових гіпермаркетах припадає до 35—50% загального асортименту.
Гіпермаркети орієнтовані як на менш заможного клієнта, так і на оптових покупців. |
1. |
2 |
МегаМаркет |
50,00% |
5 |
|
2. |
1 |
METRO
|
25,00% |
2,50 |
|
–. |
|
Novus
|
25,00% |
2,50 |
|
3. |
|
Fozzy
|
12,50% |
1,25 |
|
3. |
2 |
Ашан |
12,50% |
1,25 |
|
–. |
|
Велмарт |
0,00% |
0 |
| |