Результати
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин дитячих товарів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епік Посилання 36,71% 5
    
2.
4
Дитячий світ Посилання 30,38% 4,17
    
3.
2
Будинок іграшок Посилання 26,58% 3,70
    
4.
3
Chicco Посилання 24,05% 3,51
    
5.
1
Антошка  20,25% 2,59
    
6. Бебі-Бум  13,92% 2,03
    
7.
15
Пелікан Посилання 13,92% 1,82
    
8. Тигрес Посилання 11,39% 1,53
    
9.
5
Mothercare Посилання 10,13% 1,47
    
10.
18
Сімба Посилання 10,13% 1,37
    
11.
10
Казка нова  8,86% 1,11
   
12.
11
Мішутка Посилання 7,59% 0,93
  
12.
7
Планета іграшок  7,59% 0,93
   
14.
13
Bаby Marlen Посилання 6,33% 0,87
    
15.
9
Babyzone Посилання 3,80% 0,68
  
16.
14
I Pinco Pallino  3,80% 0,48
  
17. Lapin House  3,80% 0,45
  
18.
16
Даніель  2,53% 0,32
 
18.
~
Кенгуру Посилання 2,53% 0,32
  
18.
22
Наследник  2,53% 0,32
 
18.
20
Шалун  2,53% 0,32
  
22.
19
Мілана  2,53% 0,29
 
23.
12
Miss Blumarine  1,27% 0,26
 
24.
21
Pampolina Посилання 1,27% 0,16
 
25.
~
Вайкікі  1,27% 0,14
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин дитячих товарів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(25)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.