Результати
Результати народного голосування 2019 року у категорії
Магазини одягу / Магазин чоловічого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
6
H&M Посилання 25,81% 5
    
2.
1
Voronin Посилання 24,19% 4,76
    
3.
9
Waikiki  17,74% 3,48
    
4.
22
Benetton Посилання 14,52% 2,79
    
5.
2
Arber Посилання 14,52% 2,75
   
6.
11
Armani Collezioni Посилання 11,29% 2,65
    
7.
4
Lacoste  14,52% 2,63
    
8.
7
Marks&Spencer Посилання 12,90% 2,58
    
9.
14
VD One Посилання 12,90% 2,54
    
10.
16
Brioni Посилання 12,90% 2,42
    
11.
8
GAP Посилання 12,90% 2,26
    
12.
~
Cacharel/Lagerfeld Посилання 9,68% 1,85
    
13.
23
Pierre Cardin Посилання 8,06% 1,48
   
13.
3
Timberland Посилання 8,06% 1,48
   
15.
26
Camel Active  6,45% 1,46
  
16.
15
Cotton Field  4,84% 1,22
  
17.
20
Alessandro  6,45% 1,15
   
18.
25
Дипломат  4,84% 1,06
   
19.
28
Celio  4,84% 0,94
   
19.
24
Polo Garage Посилання 4,84% 0,94
  
21.
19
Springfield Посилання 3,23% 0,85
  
22.
12
Fashion Club Посилання 4,84% 0,78
  
23.
17
Lerros Посилання 3,23% 0,73
  
24.
18
Roy Robson Посилання 3,23% 0,57
  
25.
27
Vaismann  1,61% 0,49
 
26.
13
Gloria Jeans  1,61% 0,37
 
26.
~
Гардероб  1,61% 0,37
 
26.
~
Камелія  1,61% 0,37
 
26.
~
Президент  1,61% 0,37
 
26.
~
Сinque Посилання 1,61% 0,37
 
26.
10
Трембіта  1,61% 0,37
 
32.
29
Lagerfeld Посилання 1,61% 0,21
 
32.
~
Spazio  1,61% 0,21
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі магазини

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин чоловічого одягу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(10)

Поки що позитивних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.