Результати народного голосування 2019 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
35,00% |
5 |
|
2. |
|
Mothercare |
30,00% |
4,17 |
|
3. |
7 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
20,00% |
3,06 |
|
3. |
5 |
МамаСіті |
20,00% |
3,06 |
|
5. |
6 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
20,00% |
2,50 |
|
6. |
3 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
15,00% |
2,22 |
|
7. |
8 |
New Life |
5,00% |
0,83 |
|
7. |
~ |
Ramilee |
5,00% |
0,83 |
|
7. |
4 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
5,00% |
0,83 |
| |