У цій категорії представлені компанії та торговельні заклади Києва.
Оцінку дають тільки жителі столиці. Проте ви можете вільно переглядати результати і залишати свої відгуки.
Герб Києва
Результати
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Відпочинок та розваги Києва / Квести в реальності
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Клаустрофобія Посилання 27,50% 5
  
2. Замкнені Посилання 20,00% 3,50
  
3. The Game Посилання 12,50% 2,33
  
4. Pin-код Посилання 12,50% 2,17
  
5. QRoom Посилання 10,00% 1,75
  
5. Пастка Посилання 10,00% 1,75
  
7. i-Labyrinth Посилання 5,00% 1,67
 
8. KADRooM (Кадрум) Посилання 7,50% 1,42
  
8. Quest Factory Посилання 7,50% 1,42
  
8. Quest Town Посилання 7,50% 1,42
  
8. Игры разума Посилання 7,50% 1,42
  
12. Elementarno  7,50% 1,33
  
12. Ізоляція Посилання 7,50% 1,33
  
14. Под замком Посилання 7,50% 1,25
 
15. Don’t Panic Посилання 5,00% 1
 
15. IQ Quest Посилання 5,00% 1
 
15. Zigraymo  5,00% 1
 
18. 60 – Година нереальних пригод  5,00% 0,92
  
18. EnigmaRoom Посилання 5,00% 0,92
  
18. Luck 2 Lock Посилання 5,00% 0,92
  
18. Questium Посилання 5,00% 0,92
  
22. Hot Quest Посилання 5,00% 0,83
 
22. Quest Guest House Посилання 5,00% 0,83
 
22. Room Quest Посилання 5,00% 0,83
 
25. Locky Посилання 2,50% 0,50
 
25. SectorQ  2,50% 0,50
 
25. Скаут (Cqout) Посилання 2,50% 0,50
 
28. Qimnata Посилання 2,50% 0,42
 
28. The lost room Посилання 2,50% 0,42
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі компанії

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Квести в реальності».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(9)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.