Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
61,54% |
5 |
|
2. |
|
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці) |
38,46% |
3,13 |
|
3. |
1 |
Mothercare
|
30,77% |
2,50 |
|
4. |
|
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
23,08% |
1,88 |
|
–. |
4 |
Mothers Style |
15,38% |
1,25 |
|
5. |
3 |
New Life |
7,69% |
0,63 |
|
5. |
4 |
Валента Мама |
7,69% |
0,63 |
|
5. |
3 |
Мамочка |
7,69% |
0,63 |
|
5. |
3 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
7,69% |
0,63 |
|
5. |
3 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
7,69% |
0,63 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
| |