Результати народного голосування 2011 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
48,48% |
5 |
|
2. |
4 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
33,33% |
4,90 |
|
3. |
2 |
Скоро буду мамой (ТЦ Квадрат на Лук’янівці) |
24,24% |
3,68 |
|
4. |
3 |
Mothercare
|
30,30% |
3,13 |
|
5. |
6 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
24,24% |
2,36 |
|
6. |
5 |
Мамочка |
9,09% |
1,24 |
|
7. |
|
New Life |
6,06% |
0,33 |
|
7. |
8 |
Ramilee |
6,06% |
0,33 |
|
7. |
11 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
6,06% |
0,33 |
|
10. |
~ |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
3,03% |
0,17 |
|
10. |
9 |
Валента Мама |
3,03% |
0,17 |
|
10. |
|
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
3,03% |
0,17 |
| |