Результати народного голосування 2018 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
39,29% |
5 |
|
2. |
|
Mothercare |
28,57% |
3,92 |
|
3. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
17,86% |
2,92 |
|
4. |
~ |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
10,71% |
2,22 |
|
5. |
6 |
МамаСіті |
10,71% |
2,08 |
|
6. |
5 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
10,71% |
1,50 |
|
7. |
5 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
7,14% |
0,83 |
|
8. |
4 |
New Life |
3,57% |
0,33 |
|
–. |
6 |
Ramilee |
0,00% |
0 |
| |