Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
44,44% |
5 |
|
2. |
~ |
Mothercare |
33,33% |
3,75 |
|
3. |
2 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
22,22% |
2,50 |
|
4. |
~ |
МамаСіті |
11,11% |
1,25 |
|
4. |
2 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
11,11% |
1,25 |
|
–. |
2 |
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
0,00% |
0 |
| |