Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Ашан Посилання 48,50% 5
    
2.
1
Сільпо Посилання 38,92% 4,24
    
3.
4
АТБ Посилання 34,73% 3,77
    
4.
2
METRO Посилання 32,34% 3,52
    
5.
7
Novus Посилання 23,35% 2,52
    
6. Фуршет Посилання 22,16% 2,33
    
7.
5
Велика Кишеня Посилання 19,16% 2,07
    
8.
9
Эко-маркет Посилання 15,57% 1,70
    
9.
10
МегаМаркет Посилання 11,38% 1,27
    
10.
14
Billa Посилання 10,78% 1,16
    
11. Амстор Посилання 7,19% 0,82
    
12.
13
Varus Посилання 6,59% 0,79
    
13.
8
Караван Посилання 7,19% 0,78
    
14.
12
Fozzy Посилання 4,79% 0,63
   
15.
16
Брусничка Посилання 3,59% 0,41
    
16.
15
Країна-Край Посилання 3,59% 0,38
   
17.
19
Перекресток Посилання 2,40% 0,25
   
18.
~
Le Silpo Посилання 1,80% 0,21
   
19.
18
SPAR Посилання 1,80% 0,17
  
20. Континент Посилання 1,20% 0,15
  
21.
17
Наш Край Посилання 1,20% 0,12
  
22.
21
Вест-Лайн  0,60% 0,09
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(64)
всі підряд | позитивні | негативні
DiRi217 DiRi217
Нравится Велика Кишеня и Таврия В
Bиккeшa Bиккeшa
Ашан и Сильпо!
Гpoмилo Гpoмилo позитивно висловлюється про Rainford
Хорошие супермаркеты Rainford и Metro.Всегда большой ассортимент.
Mars007 Mars007 позитивно висловлюється про Сільпо
Мой выбор Сильпо и Ашан.
slavgorodik slavgorodik
У меня такое впечатление, что за «Эко-маркет» борются сами сотрудники... Какие акции? Мятые мандарины и протухшие яйца??? Если вы таким питаетесь...
AHЮTИK AHЮTИK
Супер маркет-эко, отличный персонал, всегда качеств. продукция!!!
как же можно не любить такое и + самые низкие цены и всегда акции))))))))))))
эко маркет – реально экономный супер маркет!!!
marfa120 marfa120
Не понимаю почему Вы так наговариваете на ЕКО????
всегда хорошо там отовариваюсь!)
slavgorodik slavgorodik негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-экономный супермаркет, слоган этой компании... У меня есть своя версия. «Эко-маркет»-ужасный супермаркет. Мало того, что кассиры-хамки редкие, так и с товаром все печально. Купила сыр в специальном отделе, пришла домой, а он местами белый(знаете, от старости), воняет и липкий. Я на дату, а он простроченный. Понимаю, нужно было в магазине смотреть, но для чего тогда специализированные отделы и сотрудники этих отделов??? Но и это не все. В этом магазине никогда нет свежего хлеба. Я пыталась заходить в разные дни, в разное время, но такое ощущение, что его уже привозят черствым... Может это остатки после нормальных супермаркетов, а? Больше не хожу в это ужасное место и другим не советую.
Юджинa Юджинa позитивно висловлюється про Эко-маркет
Прикольные и разноформатные маркеты! По ценам конкурируют с Ашаном! Постоянные акции
Марина (*.10.6) негативно висловлюється про Эко-маркет
«Эко-маркет»-ужасный супермаркет-вот новый слоган для рекламной компании... В специальном отделе купила сыр, пришла домой, а он воняет, белый весь и липкий... Срок годности прошел. Понимаю, нужно было в магазине на это обращать внимание, но для чего тогда отделы и работники в них? То, что работают одни хамки-согласна. Плюс никогда нет свежего хлеба. Специально заходила в разные дни, и разное время... Такое ощущение, что хлеб привозят уже черствый. Короче, больше я не хожу туда и другим не советую.
Fatima Fatima
Сильпо и Ашан.
Відредаговано автором,
Stello4ka Stello4ka позитивно висловлюється про АТБ
АТБ лучше всех вместе взятых.
Porzellanpuppe Porzellanpuppe
очень люблю «Амстор» =)
PashaKraft PashaKraft позитивно висловлюється про Ашан
хорошие цены!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.