Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Сільпо Посилання 43,07% 5
    
2. METRO Посилання 35,54% 3,91
    
3.
4
Ашан Посилання 32,53% 3,70
    
4.
5
Фуршет Посилання 23,80% 2,80
    
5.
7
АТБ Посилання 21,08% 2,47
    
6.
3
Велика Кишеня Посилання 19,58% 2,14
    
7.
9
Эко-маркет Посилання 16,87% 1,91
    
8.
6
Караван Посилання 17,17% 1,89
    
9.
8
МегаМаркет Посилання 12,05% 1,31
    
10.
11
Billa Посилання 7,23% 0,82
    
11.
12
Varus Посилання 6,63% 0,75
   
12.
18
Novus Посилання 5,72% 0,71
    
–.
10
Rainford Посилання 5,42% 0,65
    
13. Fozzy Посилання 6,02% 0,63
    
14.
17
Країна-Край Посилання 4,52% 0,51
    
15.
16
Наш Край Посилання 2,11% 0,19
   
16.
14
SPAR Посилання 1,20% 0,15
   
17.
19
Перекресток Посилання 1,51% 0,13
  
18.
15
Континент Посилання 0,60% 0,08
  
19.
20
Daily  0,60% 0,06
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі торговельні мережі

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(64)
всі підряд | позитивні | негативні
PaniTani PaniTani позитивно висловлюється про Сільпо
Всяке буває, але люблю «Сільпо»
arabella7631 arabella7631
Самый худший их всех маркетов-магазинов – это ФОРА. Всегда залежавшийся товар, плохое ослуживание. Особенно ФОРА на Бульваре Труда,2
sportcar7 sportcar7
В «Сильпо» всегда свежие продукты и доступные цены
Игорь (*.253.252)
В супермаркетах все бы ничего, хотя до европы еще как до неба, но вот что действительно плохо — свинское, просто рабское отношение к своим сотрудникам, среди старших продавцов и выше закон "Кто съест соперника по стае, тот и вожак".
Как ни удивительно, но даже в Ашане с французскими корнями процветает рабовладение покруче чем в древнем Риме.
Knazna Knazna позитивно висловлюється про Ашан
Очень хоришие магазины сети Ашан, большой поток покупателей, товар в большинстве своем свежий, вот только на молочку надо смотреть, могут быть разные сроки. мясо свежее дано покупаю в Ашане, удобно расфасовано и действительно свежее, не мороженое.
Tanya_Alexandriya Tanya_Alexandriya
Люблю АТБ и СИЛЬПО, хороший выбор, низкие цены, хорошее обслуживание
вaлeк вaлeк
Билла- дорогой магазин по сравнению с АТБ , но там приятно делать покупки.В нашем городе многие отдают этому супермаркету свое предпочтение, приятно зайти в чистый и ухоженный магазин.
Ipинa_Xoмeйкo Ipинa_Xoмeйкo
Мне нравится "Сильпо" и "Фуршет"!
Christina Christina
Ашан! Отличный супермаркет, огромный выбор товаров!
Анонімний коментатор (*.40.146) негативно висловлюється про Эко-маркет
Эко-Маркет. Ужастный магазин. Хамское отношение к покупателям и к своим же сотрудникам. Администратор просто неумеет общаться с покупателем. Все сотрудники чего-то боятся… напуганные чем то… Зал маленький… выбор товара ограниченный…
Анонімний коментатор (*.119.214)
Материк — это не супермаркет!!!! Его нужно указать как торговый центр, это разные категории!!!!
aski aski до Anelka
Уже есть, указан как "Материк"
Anelka Anelka
А где Rainford? Я закупаю продукты только там!!!!
nananasa nananasa
Сильпо!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.