Результати
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри: Супермаркет / Гіпермаркет
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Ашан Посилання 48,50% 5
    
2.
1
Сільпо Посилання 38,92% 4,24
    
3.
4
АТБ Посилання 34,73% 3,77
    
4.
2
METRO Посилання 32,34% 3,52
    
5.
7
Novus Посилання 23,35% 2,52
    
6. Фуршет Посилання 22,16% 2,33
    
7.
5
Велика Кишеня Посилання 19,16% 2,07
    
8.
9
Эко-маркет Посилання 15,57% 1,70
    
9.
10
МегаМаркет Посилання 11,38% 1,27
    
10.
14
Billa Посилання 10,78% 1,16
    
11. Амстор Посилання 7,19% 0,82
    
12.
13
Varus Посилання 6,59% 0,79
    
13.
8
Караван Посилання 7,19% 0,78
    
14.
12
Fozzy Посилання 4,79% 0,63
   
15.
16
Брусничка Посилання 3,59% 0,41
    
16.
15
Країна-Край Посилання 3,59% 0,38
   
17.
19
Перекресток Посилання 2,40% 0,25
   
18.
~
Le Silpo Посилання 1,80% 0,21
   
19.
18
SPAR Посилання 1,80% 0,17
  
20. Континент Посилання 1,20% 0,15
  
21.
17
Наш Край Посилання 1,20% 0,12
  
22.
21
Вест-Лайн  0,60% 0,09
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Супермаркет / Гіпермаркет».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(64)
всі підряд | позитивні | негативні
Игорь (*.253.252)
В супермаркетах все бы ничего, хотя до европы еще как до неба, но вот что действительно плохо — свинское, просто рабское отношение к своим сотрудникам, среди старших продавцов и выше закон "Кто съест соперника по стае, тот и вожак".
Как ни удивительно, но даже в Ашане с французскими корнями процветает рабовладение покруче чем в древнем Риме.
Knazna Knazna позитивно висловлюється про Ашан
Очень хоришие магазины сети Ашан, большой поток покупателей, товар в большинстве своем свежий, вот только на молочку надо смотреть, могут быть разные сроки. мясо свежее дано покупаю в Ашане, удобно расфасовано и действительно свежее, не мороженое.
Tanya_Alexandriya Tanya_Alexandriya
Люблю АТБ и СИЛЬПО, хороший выбор, низкие цены, хорошее обслуживание
вaлeк вaлeк
Билла- дорогой магазин по сравнению с АТБ , но там приятно делать покупки.В нашем городе многие отдают этому супермаркету свое предпочтение, приятно зайти в чистый и ухоженный магазин.
Ipинa_Xoмeйкo Ipинa_Xoмeйкo
Мне нравится "Сильпо" и "Фуршет"!
Christina Christina
Ашан! Отличный супермаркет, огромный выбор товаров!
Анонімний коментатор (*.40.146) негативно висловлюється про Эко-маркет
Эко-Маркет. Ужастный магазин. Хамское отношение к покупателям и к своим же сотрудникам. Администратор просто неумеет общаться с покупателем. Все сотрудники чего-то боятся… напуганные чем то… Зал маленький… выбор товара ограниченный…
Анонімний коментатор (*.119.214)
Материк — это не супермаркет!!!! Его нужно указать как торговый центр, это разные категории!!!!
aski aski до Anelka
Уже есть, указан как "Материк"
Anelka Anelka
А где Rainford? Я закупаю продукты только там!!!!
nananasa nananasa
Сильпо!
sonya sonya
Ашан — один из лучших супермаркетов , по ценовой политике!! И радует, что касс у них так много, что ждать долго не приходится!!
SANTA SANTA висловлюється про METRO
ЕКОМАРКЕТ УЖЕ УМЕР.ДОЛГИ ПО РАСЧЕТАМ С ПОСТАВЩИКАМИ ПРЕВЫСИЛИ 2.5 МЕСЯЦА.А ВСЕ ВИНОВАТЫ КРЕДИТЫ.
АСОРТИМЕНТ У ВСЕХ ЗНИЗИЛСЯ НО ПОДУМАЙТЕ КОМУ СЕЙЧАС ЛЕГЧЕ С ДЕНЬГАМИ.
УВЕРЕН,ЧТО МОНСТРАМ ТИПА МЕТРО
Анонімний коментатор (*.158.163)
А почему тут нет гипермаркета о-кей, приехал и все купил, и цены хорошие. Эко-маркет и Перекресток — это ужас, хуже придорожных киосков. Хамство — это ихний конек, обвешивают, и на кассах общитывают.
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.