Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2012 рік.
Результати
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Профільні видання / Краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Wellness (Інтернешнл Медіа)Посилання 50,00% 5
 
2.
3
Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 33,33% 3,33
 
3.
4
Makeup&You Professional (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій) 25,00% 2,50
 
3.
2
Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 25,00% 2,50
 
3.
5
Ногтевая эстетика (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 25,00% 2,50
 
6.
3
HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 8,33% 0,83
 
6. Votre Beaute (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 8,33% 0,83
 
6.
5
You Professional (Естет, івент-медійна компанія) 8,33% 0,83
 
6.
4
Your Hair (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 8,33% 0,83
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(2)
всі підряд | позитивні | негативні
-PR- -PR- позитивно висловлюється про Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
Супер издание
Anferi Anferi
Косметолог — настоящий журнал для проффесионалов!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.