Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2012 рік.
Результати
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Профільні видання / Краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Wellness (Інтернешнл Медіа)Посилання 44,44% 5
    
2. Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 33,33% 3,43
    
3. Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 25,00% 2,67
    
4.
8
You Professional (Естет, івент-медійна компанія) 13,89% 1,71
    
5. Makeup&You Professional (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій) 13,89% 1,19
  
6.
11
Les Nouvelles Esthetiques Україна (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 11,11% 1,05
  
7.
4
HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 11,11% 1
   
8.
13
Kosmetik International (Естет, івент-медійна компанія) 2,78% 0,71
 
8.
10
Косметический рынок СЕГОДНЯ (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 2,78% 0,71
 
8.
6
Ногтевая эстетика (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 8,33% 0,71
 
11.
12
Votre Beaute (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 5,56% 0,48
  
11.
7
Your Hair (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 5,56% 0,48
  
11.
9
Ножницы – Scissors (Vladimir Tarasyuk Hair Studio)Посилання 5,56% 0,48
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(2)
всі підряд | позитивні | негативні
-PR- -PR- позитивно висловлюється про Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)
Супер издание
Anferi Anferi
Косметолог — настоящий журнал для проффесионалов!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.