Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Профільні видання / Краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Зеркало моды (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 31,87% 5
    
2.
4
Makeup&You Professional (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій) 24,18% 3,91
    
3. HAND & nails + Ногтевой сервис (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 24,18% 3,70
    
4.
2
Косметолог (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 20,88% 3,21
    
5.
6
Your Hair (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 14,29% 2,35
    
–.
~
You Professional (Естет, івент-медійна компанія) 7,69% 2,03
  
–.
~
Укрсалон Посилання 5,49% 1,63
  
–.
~
Косметический рынок СЕГОДНЯ (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 4,40% 1,28
  
–.
~
Votre Beaute (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 4,40% 1,09
  
6.
7
Ножницы – Scissors (Vladimir Tarasyuk Hair Studio)Посилання 6,59% 0,98
  
7.
5
Ногтевая эстетика (Ес Енд Ей груп, Агентство маркетингових коммуникацій)Посилання 5,49% 0,90
    
8. Les Nouvelles Esthetiques Україна (Естет, івент-медійна компанія)Посилання 4,40% 0,77
   
–.
~
Kosmetik International (Естет, івент-медійна компанія) 2,20% 0,50
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(2)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.