Результати
Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії
Профільні видання / Видання для споживачів
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.   Детальніше…
 
Споживачі (40%)
 
Експерти (40%)
 
Знаменитості (20%)
1. Едим со вкусом Посилання 5
  
2.
7
Потребитель + рынок Посилання 4,02
  
3.
2
Эксперт Вкуса Посилання 2,94
   
4.
6
Справочник потребителя Посилання 2,89
  
5. Обрати внимание (с Татьяной Рамус) Посилання 2,15
   
6.
5
Кушать подано!  1,87
  
7.
9
Кулинарные идеи Посилання 1,77
  
8.
4
Послуги. Товари. Ціни Посилання 1,41
  
9.
3
Продукты & ингридиенты Посилання 1,03
  
–.
8
Товар лицом Посилання 0,57
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2009 року в категорії «Видання для споживачів»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(7)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.