Результати
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style Посилання 69,01% 5
    
2. Girl Посилання 21,13% 1,77
    
3.
4
OK! Посилання 18,31% 1,37
   
4.
3
Зеркало моды  12,68% 1,04
   
5.
10
Вышивка. Вязание  15,49% 1,03
    
6.
8
Zефир Посилання 12,68% 0,81
   
7.
6
Anna (Енне Бурда)  12,68% 0,79
   
8.
12
Волшебный клубок  8,45% 0,71
    
9.
7
Ателье  9,86% 0,63
   
10.
5
Сеzони моди Посилання 7,04% 0,53
    
11.
9
Harper’s Bazaar Посилання 7,04% 0,46
   
12.
11
EXCLUSIVE style  2,82% 0,19
  
13. Обнова  1,41% 0,08
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про моду, стиль та красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(12)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.