Результати
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style Посилання 70,83% 5
    
2.
4
Зеркало моды  19,79% 1,37
    
3.
2
Girl Посилання 18,75% 1,25
    
4.
3
OK! Посилання 21,88% 1,19
    
5. Вышивка. Вязание  15,63% 0,90
    
6.
11
Harper’s Bazaar Посилання 12,50% 0,87
   
7.
6
Zефир Посилання 9,38% 0,70
    
8. Волшебный клубок  10,42% 0,68
   
9.
10
Сеzони моди Посилання 8,33% 0,58
    
10.
7
Anna (Енне Бурда)  8,33% 0,40
  
11.
12
EXCLUSIVE style  7,29% 0,35
  
12.
9
Ателье  4,17% 0,29
   
13. Clash magazine Посилання 2,08% 0,09
 
14.
13
Обнова  1,04% 0,05
 
Подивитись результати поточного, 2024 року

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про моду, стиль та красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(12)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.