Результати
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Профільні видання / Мода, стиль, краса
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Burda Style Посилання 56,76% 5
    
2.
4
OK! Посилання 27,03% 2,58
    
3. Girl Посилання 24,32% 2,09
    
4.
2
Зеркало моды  16,22% 1,52
   
5.
12
Ателье  10,81% 1
 
6. Harper’s Bazaar Посилання 10,81% 0,86
  
7.
5
Вышивка. Вязание  8,11% 0,68
  
8.
7
Zефир Посилання 8,11% 0,64
   
9.
13
Clash magazine Посилання 8,11% 0,61
  
9.
8
Волшебный клубок  8,11% 0,61
  
11.
10
Anna (Енне Бурда)  5,41% 0,60
  
–.
9
Сеzони моди Посилання 5,41% 0,43
  
12.
14
Обнова  2,70% 0,25
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про моду, стиль та красу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(12)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.