Результати
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. PR-менеджер Посилання 38,98% 5
    
2.
3
Маркетинг в Україні Посилання 22,03% 2,83
    
3.
4
Зеркало рекламы Посилання 22,03% 2,71
    
4.
5
Marketing Media Review  Фаворит Експертів – 2010 Посилання 16,95% 2,32
    
5.
2
Мир выставок  15,25% 1,96
    
6.
9
Маркетинговые исследования в Украине Посилання 11,86% 1,79
   
7.
13
Рекламные технологии  11,86% 1,73
   
8.
6
Бренд-менеджмент  13,56% 1,55
   
9.
21
Отдел маркетинга Посилання 11,86% 1,52
    
10.
11
Маркетинг и реклама Посилання 13,56% 1,46
   
11.
7
Новый маркетинг Посилання 11,86% 1,34
   
11.
10
Реклама и дизайн в Украине Посилання 10,17% 1,34
    
13.
16
Интернет-маркетинг  6,78% 1,19
  
14.
17
Управление продажами  8,47% 1,16
    
15.
8
Маркетинговые коммуникации  10,17% 1,10
   
16.
15
Outdoor Ukraine  8,47% 0,92
   
17.
20
Реклама: теория и практика  6,78% 0,74
   
18.
23
Наружная реклама  6,78% 0,71
 
19.
18
Рекламный бизнес/ Adreport  5,08% 0,57
   
20.
19
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  5,08% 0,54
  
21.
12
Маркетинг услуг  3,39% 0,36
  
22. Логистика: проблемы и решения Посилання 1,69% 0,21
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(8)
Aлeкcaндp_Жapкoв Aлeкcaндp_Жapкoв позитивно висловлюється про Marketing Media Review
Постоянно их читаю их концепции и задачи!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.