Результати
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. PR-менеджер Посилання 36,05% 5
    
2.
4
Marketing Media Review  Абсолютний Фаворит – 2011 Посилання 20,93% 3,52
    
2.
10
Маркетинг и реклама Посилання 20,93% 3,52
    
2. Маркетинг в Україні Посилання 30,23% 3,52
    
5.
6
Маркетинговые исследования в Украине Посилання 16,28% 2,71
    
6.
3
Зеркало рекламы Посилання 18,60% 2,52
    
7.
11
Новый маркетинг Посилання 12,79% 2,10
    
8.
9
Отдел маркетинга Посилання 9,30% 1,76
    
9.
5
Мир выставок  11,63% 1,71
    
10.
11
Реклама и дизайн в Украине Посилання 10,47% 1,38
   
11.
13
Управление продажами  8,14% 1,19
   
12.
21
Логистика: проблемы и решения Посилання 9,30% 1,14
   
12.
19
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  6,98% 1,14
    
14.
12
Интернет-маркетинг  10,47% 1,10
  
15.
20
Маркетинг услуг  6,98% 0,86
  
16.
15
Outdoor Ukraine  8,14% 0,71
  
17.
16
Реклама: теория и практика  4,65% 0,62
   
18.
17
Наружная реклама  5,81% 0,52
  
18.
7
Рекламные технологии  4,65% 0,52
  
20.
8
Бренд-менеджмент  4,65% 0,38
 
21.
14
Маркетинговые коммуникации  2,33% 0,24
  
21.
18
Рекламный бизнес/ Adreport  2,33% 0,24
  
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про маркетинг і рекламу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(8)
Aлeкcaндp_Жapкoв Aлeкcaндp_Жapкoв позитивно висловлюється про Marketing Media Review
Постоянно их читаю их концепции и задачи!
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.