Результати
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Друковані видання / Телевізійне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 42,74% 5
    
2.
6
Телегид (Видавництво «Мега-Прес»)Посилання 26,50% 3,61
    
3. Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 23,93% 2,89
    
4.
5
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 17,95% 2,47
    
5.
2
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк)Посилання 20,09% 2,23
    
6.
4
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 14,10% 1,58
    
7.
8
Телекритика (Главред Медіа)Посилання 7,69% 1
    
–.
~
7+7я (7+7 медіа) 5,98% 0,96
  
8.
7
ТV-Экран (Едіпресс Україна)Посилання 9,40% 0,95
    
9. ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес»)Посилання 5,13% 0,67
    
10. Программка (Видавництво «Мега-Прес»)Посилання 1,71% 0,57
 
11. Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес»)Посилання 0,85% 0,43
 
12.
10
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)Посилання 2,56% 0,28
   
13.
12
Экран недели  1,71% 0,19
   
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Телевізійне видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(21)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.