Результати
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Друковані видання / Телевізійне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 55,56% 5
    
2.
3
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 35,56% 3,65
    
3.
2
Телегид (Видавництво «Мега-Прес»)Посилання 24,44% 2,59
    
4. Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 25,56% 2,45
    
5. ТV-парк (Видавничий дім TV-парк)Посилання 23,33% 2,38
    
6. Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 11,11% 0,99
   
–.
7
Телекритика (Главред Медіа)Посилання 6,67% 0,56
   
7.
8
ТV-Экран (Едіпресс Україна)Посилання 5,56% 0,49
   
8.
~
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк)Посилання 3,33% 0,421
   
9.
11
Телекурьер (Видавництво «Мега-Прес»)Посилання 3,33% 0,417
   
10.
9
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес»)Посилання 4,44% 0,355
   
11.
12
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)Посилання 3,33% 0,351
   
12.
13
Экран недели  2,22% 0,208
  
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Телевізійне видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(21)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.