Результати
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Хочу Посилання 40,57% 5
    
2.
5
Cosmopolitan Посилання 34,91% 4,77
    
3.
~
Natali.ua Посилання 23,58% 3,25
    
4.
~
Ivona Посилання 14,15% 2,28
    
5.
7
Pink.ua  Фаворит Експертів – 2012 Посилання 16,98% 2,18
   
6. Tochka.net Посилання 12,26% 2,03
   
7.
1
Модний жіночий журнал Glianec Посилання 10,38% 2
    
8. 4girls.com.ua Посилання 9,43% 1,96
    
9.
4
Жіночий On-line журнал Посилання 6,60% 0,83
   
10.
3
TerraWoman Посилання 6,60% 0,67
   
11.
9
LadyBoss Посилання 2,83% 0,61
   
12. BeautyInfo Посилання 3,77% 0,547
   
13.
8
Дарина Посилання 4,72% 0,546
   
14.
6
LadyHealth Посилання 3,77% 0,444
   
14.
~
Wwwomen.com.ua Посилання 3,77% 0,444
   
14.
12
Весло Посилання 3,77% 0,444
   
17. Blikwomen.com.ua Посилання 1,89% 0,427
  
17.
13
Leloo Посилання 1,89% 0,427
  
19.
~
Feelgood.ua Посилання 5,66% 0,403
  
20.
~
MISS Посилання 2,83% 0,384
  
20.
~
Мир женщин – Womenworld.com.ua Посилання 2,83% 0,384
  
22.
~
Единственная.ua Посилання 2,83% 0,342
   
23.
10
Sunny7.ua Посилання 4,72% 0,301
 
24. Femina.com.ua Посилання 1,89% 0,282
  
25. Cherrylady.ua Посилання 1,89% 0,241
 
26.
11
Настроение Посилання 1,89% 0,203
 
27. Dress-code.com.ua Посилання 0,94% 0,080
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі сайти

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Жіноче інтернет-видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(41)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.