Результати
Результати народного голосування 2013 року у категорії
Інтернет-видання / Жіноче інтернет-видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Cosmopolitan Посилання 41,76% 5
    
2.
4
Ivona Посилання 21,76% 2,82
    
3.
1
Хочу Посилання 18,82% 2,414
    
4.
5
Pink.ua Посилання 20,59% 2,408
    
5.
6
Tochka.net Посилання 17,65% 2,247
    
6.
3
Natali.ua Посилання 18,24% 2,158
    
7.
23
Dress-code.com.ua Посилання 12,94% 1,729
    
8. 4girls.com.ua Посилання 12,94% 1,577
    
9. Жіночий On-line журнал Посилання 8,82% 1,098
    
10.
18
Единственная.ua Посилання 8,24% 0,938
   
11.
13
Дарина Посилання 7,06% 0,848
   
12.
17
Мир женщин – Womenworld.com.ua Посилання 5,88% 0,696
    
13.
17
MISS Посилання 5,29% 0,658
    
14.
7
Модний жіночий журнал Glianec Посилання 5,29% 0,652
   
15.
10
TerraWoman Посилання 4,12% 0,619
   
16.
21
Cherrylady.ua Посилання 4,71% 0,568
    
17.
12
BeautyInfo Посилання 4,12% 0,530
    
17.
14
LadyHealth Посилання 4,12% 0,530
    
19.
16
Feelgood.ua Посилання 3,53% 0,440
    
–.
15
Blikwomen.com.ua Посилання 2,94% 0,402
  
20. Сайт Катерини Серебрянської  2,94% 0,390
   
21.
19
Sunny7.ua Посилання 2,94% 0,351
   
22.
11
LadyBoss Посилання 2,94% 0,262
  
23.
14
Wwwomen.com.ua Посилання 1,76% 0,223
  
24.
22
Настроение Посилання 1,18% 0,179
 
25.
20
Femina.com.ua Посилання 1,18% 0,128
  
–.
15
Leloo Посилання 0,59% 0,111
 
26.
14
Весло Посилання 0,59% 0,045
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі сайти

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Жіноче інтернет-видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(41)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.