Результати
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Друковані видання / Жіноче видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
 
I квартал (січень—березень)
 
II квартал (квітень—червень)
 
III квартал (липень—вересень)
 
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Cosmopolitan (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 38,93% 5
    
2.
5
Viva! Beauty (Едіпресс Україна)Посилання 25,19% 3,52
    
3. Натали (Бліц-Інформ)Посилання 21,37% 2,624
    
4.
2
Единственная (Едіпресс Україна)Посилання 19,85% 2,616
    
5.
6
Лиза (Бурда-Україна)Посилання 16,79% 2,357
    
6.
28
Идеальный дом (Інтернешнл Медіа)Посилання 12,21% 1,667
  
7.
22
Домашний очаг (Sanoma Media Ukraine)Посилання 12,21% 1,637
    
8.
15
Караван историй. Украина (Караван-Медіа)Посилання 11,45% 1,550
    
9.
7
Oops! (Бурда-Україна)Посилання 12,98% 1,485
   
10.
9
Добрые советы (Бурда-Україна)Посилання 11,45% 1,423
    
11.
14
Pink / Пинк (Видавничий Дім «Вавілон») Фаворит Успішних Людей – 2012 Посилання 9,16% 1,366
    
12.
11
JOY (Bauer Media Group) 9,16% 1,120
   
13.
21
Лиза. Добрые советы (Бурда-Україна)Посилання 7,63% 0,942
    
14. Дарья (Видавничий дім «Прес-Кур’єр» –Україна) 2,29% 0,823
  
15.
17
Твое здоровье (Едіпресс Україна)Посилання 6,11% 0,771
    
16.
13
Женский журнал Посилання 6,11% 0,714
   
17.
4
MINI (Бурда-Україна)Посилання 6,11% 0,709
   
18.
20
EVA (Телекомунікаційна група Vega)Посилання 4,58% 0,620
    
19. 1000 секретов (Видавничий дім «Прес-Кур’єр» –Україна) 1,53% 0,606
 
20.
16
Полина (Едіпресс Україна)Посилання 4,58% 0,587
   
21.
12
Elle-Україна (Hearst Shkulev Ukraine)Посилання 4,58% 0,571
   
22.
8
Vogue Посилання 4,58% 0,506
   
23.
10
Glamour Посилання 3,82% 0,492
   
24.
29
CosmoLady (Космо Леді)Посилання 3,05% 0,473
   
25.
24
L’OFFICIEL-Украина (Видавничий Дім «Вавілон»)Посилання 3,05% 0,360
  
26.
23
С тобой (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 2,29% 0,341
  
27.
19
Diva (Картель)Посилання 3,05% 0,322
  
27.
30
Для дому та сім’ї  2,29% 0,322
   
29. Forbes Woman (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)Посилання 1,53% 0,253
 
30.
33
Сеzони моди (Янко)Посилання 1,53% 0,227
  
31.
32
Sensa (Sanoma Media Ukraine)Посилання 1,53% 0,184
  
32.
18
LQ (Медіа Інвест Груп)Посилання 1,53% 0,152
 
32.
26
Женские секреты (Creative Media Медиагруппа) 0,76% 0,152
 
32.
27
Жінка (Державне видавництво «Преса України»)Посилання 1,53% 0,152
 
35.
31
Мир семьи (Impressmedia)Посилання 0,76% 0,095
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі видання

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Жіноче видання».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.  Докладніше…
Коментарі(42)

Поки що негативних коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.