Битва брендів!
Номінації, в яких вирішальним може бути кожен голос!
Радіоканал Інтернет-видання Друковані видання Інформаційно-аналітичне видання Видання для батьків Видання для дітей Ділове видання Жіноче видання Молодіжне видання Розважальне видання Телевізійне видання Чоловіче видання Профільні видання Авто, мото Архітектура, будівництво, дизайн Видання для споживачів Здоров’я, медицина Маркетинг, реклама Менеджмент, персонал Мода, стиль, краса Подорожі та туризм Популярно-пізнавальне видання Продукти харчування, кулінарія Сервіс, торгівля Спорт Телеканали
Результати голосування Експертів 2012 року у категоріїДруковані видання / Молодіжне видання
1.
2
5 балів
62,50%
5
2.
1
ШО
37,50%
3
–.
2
ХЗМ
37,50%
3
3.
1
Oops!
25,00%
2
3.
2
Я, студент
25,00%
2
5.
~
Bravo
12,50%
1
5.
2
Elle Girl
12,50%
1
5.
~
Коледж
12,50%
1
5.
2
Юная леди
12,50%
1
–.
12+
0,00%
0
–.
2
Girl
0,00%
0
–.
VOL’KEY
0,00%
0
–.
ЗАЧОТ
0,00%
0
–.
КРЕМ
0,00%
0
–.
МОЛОТОК
0,00%
0
–.
2
СТЕНА
0,00%
0
–.
Dj.am
0,00%
0
–.
Шпиль!
0,00%
0
Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з
методикою дослідження.
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Молодіжне видання ».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело .Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань
2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ .
Докладніше…
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у
організаторів конкурсу .
Результати інших років
Рейтинги інших років у категорії «
Молодіжне видання »:
Експерти в цієї категорії
В 2012 році конкурсантів у категорії «Молодіжне видання» оцінювали 8 експертів-професіоналів:
Вадим Гребенюк
Журналіст світської хронікі, кореспондент www.absurdu.net
Ольга Ковальова
Менеджер з реклами рекламного агенства «Софія»
Світлана Легка
Генеральний директор івент-агенції «S.A.L.-show»
Ірина Новоставська
Головний редактор інтернет-видання про відомих людей України «ГУЧНІ ІМЕНА»
Настасья Олексієнко
Автор блогу про красу та стиль fashionblog.com.ua
Аліна Скала
Спеціалістка з реклами комерційного відділу «5 каналу»
Лідія Тропман
Головний редактор світського порталу Absurdu.net
Ірина Франк
Редактор рубрик журналів «Эксперт вкуса» та «Кулинарные идеи», ВД «Платформа Паблисити»
Продовжується формування Експертного Журі 2024 року!
Запрошуємо спеціалістів та досвічених знатоків товарів і послуг взяти участь у експертному голосуванні!
Якщо ваша професійна діяльність дозволяє судити про учасників цього рейтингу з точки зору
спеціаліста, а не рядового споживача, і ви не пов’язані з кимось з учасників в цій категорії (ваша оцінка
є об’єктивною і не ангажованю) — ласкаво просимо до складу журі!
Методика «Фаворитів Успіху»
допускає можливість самовисування до складу експертної комісії.
Голосування дуже просте, не потребує заповнення паперових анкет
і відбувається повністю в онлайн-режимі. Від експерта потрібні лише професіоналізм і об’єктивність.
Також ви можете порекомендувати до участі своїх колег.
Будь ласка, розкажіть їм про конкурс «Фаворити Успіху» та запропонуйте наступне посилання: