Результати
Підсумкові результати голосування 2023 року за інтегральною оцінкою у категорії
Послуги / Зв’язок і Телеком / Національний оператор мобільного зв’язку
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.   Детальніше…
 
Споживачі (40%)
 
Експерти (40%)
 
Знаменитості (20%)
1. Vodafone Посилання 5
 
2. Київстар Посилання 1,88
 
3.
~
ТриМоб Посилання 1,25
 
4.
2
lifecell  0,63
 
Подивитись результати поточного, 2024 року  Показати всі компанії
Список учасників неповний або неточний?
Якийсь учасник відсутній, або ж, навпаки, необхідно видалити номінанта, який пішов з ринку? Будь ласка, повідомте про це організаторам опитування!
Додати
компанію
Видалити
компанію

Нормований бал обчислюється по 5-бальній шкалі, згідно з методикою дослідження.
Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на сукупну думку всіх трьох респондентських груп найкращим вибором 2023 року, абсолютною рекомендаціею №1 у категорії «Національний оператор мобільного зв’язку».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.  Докладніше…
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця, «Абсолютного Фаворита». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Національний оператор мобільного зв’язку» та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження, разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.  Докладніше…
Коментарі(65)
всі підряд | позитивні | негативні
Анонімний коментатор (*.49.127) +1
Vodafone (МТС) на протязі лише останнього місяця грабувала ( у прямому смислі) своїх абонентів наступним способом.
Спочатку компанія надсилає абоненту смс-ку, у якій повідомляє, що назва тарифу зміниться. Абонент, прочитавши таку смс-ку, зазвичай нічого поганого не передбачає: зміниться то й зміниться, мені то що до того? Але вже через кілька днів абонент раптом виявляє, що з його телефоннного рахунку компания без ніякої причини відрахувала певну суму грошей (від 32 грн. і більше). Одночасно абонент отримує смс-ку від компанії, що гроші з його рахунку зняті через те, що у майбутньому компанія Vodafone (МТС) буде надавати йому якісь додаткові послуги. Абонент, звісно, телефонує у справку МТС і заявляє оператору, що це якась плутанина, адже насправді він ні про які додаткові послуги не просив. Тоді оператор повідомляє, що тепер просити і не треба, і що тепер з його рахунку компанія Vodafone (МТС) буде щомісяця знімати гроші за майбутні додаткові послуги , причому не залежно від того, чи потрібні вони абоненту чи не потрібні.... А виправданням цього грабунку є те, що компанія змінила назви своїм тарифам.
Звертаюся до Антикорупційного бюро , Генеральної прокуратури, Поліції, Комітетів із захисту прав споживачів та інших організацій із проханням припинити вищеописаний грабунок абонентів компанією Vodafone (МТС) . За моїми підрахунками , на протязі останнього місяця-двох компанія Vodafone (МТС) безпідставно вилучила у своїх абонентів сумарно мільйони гривень; – тоді, можливо , винних у цьому грабунку службових осіб компанії треба притягти до кримінальної відповідальності.
Majent Majent до iruska позитивно висловлюється про Київстар
попробуй не пополнять счет 6 месяцев – тогда дадут тариф – 3 гб инета, 100 минут на другие операторы и безлим в сети за 35 грн/месяц)
doomster doomster
Я вот, честно говоря, не понял появление Водафона как «виртуально» отдельную от МТС компанию, со своими тарифами. Потому что если говорить о тарифах, то конечно же МТС лучше. Дешевле при идентичном качестве.
StepUp StepUp висловлюється про МТС (Vodafone Україна) -2
МТС стає VODAFONE
NatalkaD NatalkaD +2
МТС пользуюсь уже около 10ти лет.. Разочаровывает (
перешла на Лайф
olaytion olaytion негативно висловлюється про МТС (Vodafone Україна) з телефону +1
Самая отвратительная связь!Слышно по пол слова!!Интернета практически нет!Мучилась долго,а на днях поменяла тариф,инет вообще отключила,карточку оставила из-за друзей ,многие на МТС,к сожалению.Хорошо,что у меня Киевстар есть,тарифы сейчас прекрасные на все!К примеру 35 копеек в сутки за 200 минут и 50 коп.за без лимитный инет(который есть!)-это не дорого,кто пишет что в МТС дешевле-пусть найдет!��Даже если подорожает-буду пользоваться за качество не жаль денег!
Ols Ols до Наталья (*.35.20)
Присоединяюсь. Тоже пользуюсь услугой єтого оператора – без проблем и массы тупых SMS от оператора. Приятно, что уважают мое время и нервы.
StepUp StepUp висловлюється про МТС (Vodafone Україна)
Обираю МТС ! Користуюсь стільниковим зв’язком та інтернетом
proton proton +1
Я абонентом МТС (UMC) являюсь уже 9 лет, и вполне доволен предоставлением услуг, а также доволен пакетом безлимитным на котором нахожусь уже три с половиной года, за приемлемую абонентскую плату получаю бесплатные минуты на всех операторов, смс. ммс и интернет которого вполне хватает на месяц. МТС лучший!!!
Наталья (*.35.20) +1
Не понимаю почему все говорят о 2G, ребята какой сегодня век? Ведь есть уже 3G, попробуйте моб. связь от Укртелекома, скоростью довольна, по сравнению с другими операторами просто Супер!!!
Язвoчкa Язвoчкa негативно висловлюється про Київстар +1
Киевстар как-то совсем обнаглел. Требует 40 гривен за активацию номера. Они-то якобы никуда потом не денутся, но если вопрос стоит или связь или конфеты-угадайте, что я выберу?
Я пыталась добиться в коллцентре ссылку на новые правила пополнения счета. Нет такой ссылки. только смс-ки какие-то
Анонімний коментатор (*.68.127)
Ужасные и невозможные условия тарифных планов Киевстар вынуждают переходить на услуги других операторов например Лайф. Конечно пользуясь киевстаром на протяжении 12 лет жалко переходить, менять номер, но оператор не думает о своих абонентах, а только об увеличении дохода. Поэтому мы должны выбирать тех кто заботится о нас лучше и дешевле. Я думаю Киевстар в этом 2013 году потеряет многих своих абонентов так как не старается их сохранить и приумножить.
Hинa_Ляшeнкo Hинa_Ляшeнкo
ПользоваласьUMS, теперь МТС. К новогодним праздникам все пользователи получили «подарок», изменение тарифов на оплату, при этом, не сообщив абонентам. Всем звонившим было сказано, что они получили СМС. Наверное, все были в коме Задумалась над изменением связи
iruska iruska негативно висловлюється про Київстар +1
Не влаштовують тарифи на КС. В порівнянні, на лайф та мтс суттєво дешевше і не такі жорсткі рамки в межах тарифів.
або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
За Проти
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.