Спільні покупки відбуваються групами людей на спеціалізованих сайтах, тематичних форумах (в «клубах спільних покупок») і через соціальні мережі.
Спільна покупка (спільна закупівля, колективна покупка) — принцип організації покупки, при якому кілька осіб об’єднуються в групу для придбання товарів безпосередньо від постачальника або виробника за оптовими цінами, або в іншій країні.
Посередником між постачальником і покупцями стає організатор закупівлі (приватна особа, або організація, багато з яких зареєстровані за кордоном). Він займається вибором асортименту, пошуком постачальників, збором замовлень і оплати від учасників покупки (покупців), отриманням товару і передачею його покупцям.
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
Список учасників неповний або неточний?
Якийсь учасник відсутній, або ж, навпаки, необхідно видалити номінанта, який пішов з ринку?
Будь ласка, повідомте про це організаторам опитування!
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 23.11.2024 2:55:33 і не є остаточним. Докладніше…
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним.