30 березня на київській пивоварні «Оболонь» відбувся перший налив пива «Оболонь Безалкогольне» у нову, рестайлінгову пляшку об’ємом 0,5 л. Дизайн пляшки покликаний підкреслити преміальність напою. У новому дизайні «Оболонь Безалкогольного» виражені поєднання високої якості продукту та класичної технології виготовляння напою. Традиційна елегантність була збережена. Оновлена зовнішність включає в себе і надпис на етикетці – «Правильне безалкогольне» – констатування факту використання мембранного методу при виготовленні пива. У дизайні використані стильна кругова колеретки, рельєфне зображення герба і нова форма. Скло пляшки зеленого кольору. Вікторія Влазнєва, бренд-менеджер ТМ «Оболонь»:
«Саббренд «Оболонь Безалкогольне» не стоїть на місці. Він йде в ногу з часом і удосконалюється, зберігаючи свою високу якість і смак. Наразі ми змінили формат та дизайн етикетки, зробивши їх більш витонченими та гармонійними. Основна мета такого рестайлінгу — освіжити зовнішній вигляд продукту, підкреслити характер і особливості справжнього безалкогольного пива, смак якого абсолютно не відрізняється від класичного хмільного напою.» |