Презентовано рестайлінг «Оболонь Безалкогольне»
  
Компанія: Оболонь
Оболонь

30 березня на київській пивоварні «Оболонь» відбувся перший налив пива «Оболонь Безалкогольне» у нову, рестайлінгову пляшку об’ємом 0,5 л. Дизайн пляшки покликаний підкреслити преміальність напою.

У новому дизайні «Оболонь Безалкогольного» виражені поєднання високої якості продукту та класичної технології виготовляння напою. Традиційна елегантність була збережена.

Оновлена зовнішність включає в себе і надпис на етикетці – «Правильне безалкогольне» – констатування факту використання мембранного методу при виготовленні пива.

У дизайні використані стильна кругова колеретки, рельєфне зображення герба і нова форма. Скло пляшки зеленого кольору.

Вікторія Влазнєва, бренд-менеджер ТМ «Оболонь»:
«Саббренд «Оболонь Безалкогольне» не стоїть на місці. Він йде в ногу з часом і удосконалюється, зберігаючи свою високу якість і смак. Наразі ми змінили формат та дизайн етикетки, зробивши їх більш витонченими та гармонійними. Основна мета такого рестайлінгу — освіжити зовнішній вигляд продукту, підкреслити характер і особливості справжнього безалкогольного пива, смак якого абсолютно не відрізняється від класичного хмільного напою.»

 
вул. Богатирська 3,
м. Київ, 04655
Тел.: 0-800-507-300,
+380 (44) 412-84-10
Веб:

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті