Смачні новинки від ТМ «Щедро»: інноваційні та популярні смаки
  
Компанія: Щедро

 ТМ «Щедро» у черговий раз підтвердила статус новатора серед українських торгових марок, розпочавши у травні поточного року виготовлення інноваційних та популярних смаків соусної продукції.

Наприкінці весни асортимент ТМ «Щедро» суттєво розширено інноваційними, а також популярними світовими та європейськими смаками. Компанія з радістю представила українським споживачам та гурманам всі шість новинок.
Кетчуп «Барбекю» від ТМ «Щедро» з приємним димним ароматом та гострий мексиканський соус «Сальса вогняна» на цільномелених спеціях є інноваційними смаками серед українських торгових марок! Представлені ці новинки спеціально до сезону пікніків. Їх рецептуру розроблено до м’ясних страв, які приготовані на відкритому вогнищі, грилі чи духовці. Унікальні смаки від «Щедро» у повній мірі розкривають аромат страви, підкреслюють та збагачують її смак.
Спеціально для українських споживачів асортимент торгової марки розширено популярними не тільки в Україні, але й у всьому світі, смаками: кетчуп «Супертоматний» з підвищеною концентрацією томатів у складі, помірно гострий червонийсоус «Аджика домашня» на цільномелених спеціях, білий соус «Грибний» зі шматочками справжніх грибів та цибулі. Ще одна новинка від ТМ «Щедро» – пікантна гірчиця «Французька», виготовлена з добірних цільних зернят чорної гірчиці-рослини.
На сьогодні асортимент соусної продукції ТМ «Щедро» задовольняє смакові та гастрономічні потреби найвимогливіших покупців та гурманів.
 «Запуск нових смаків та розширення асортименту – рішення, яке пов’язане з реалізацією стратегічних планів компанії. Кожен продукт – це робота команди експертів-професіоналів. Рішення про випуск саме цих інноваційних та популярних смаків основане на результатах досліджень споживацьких й смакових потреб, а також культурі споживання соусної продукції серед українців. Сьогодні все більше й більше наших співвітчизників додають до свого раціону червоні та білі соуси, надаючи приготованій страві довершений смак», – ділиться директор з маркетингу ТМ «Щедро» Ольга Півікова.
Торгова марка «Щедро» заснована у 2005 році.
На сьогоднішній день в продуктовий портфель ТМ «Щедро» входять такі категорії: майонези, кетчупи, соуси, гірчиця, маргарини, соняшникова олія. Вся продукція виготовляється на комбінатах у Харкові (ХЖК), Львові (ЛЖК) та Запоріжжі (ЗМЖК).
Продукція ТМ «Щедро» відзначена багатьма нагородами, серед яких нагорода Європейської Бізнес Асамблеї (ЄБА) «Європейська якість». Дане визнання ґрунтується на статичних даних, даних консалтингових та рейтингових агентств, а також на рекомендаціях національних партнерів ЄБА.
За підсумками Всеукраїнського щорічного конкурсу-рейтингу «Бренд року» торгова марка «Щедро» отримала звання «Бренд року-2010» у номінації «Бездоганна якість» у категорії майонезів і соусів на білій основі та звання «Бренд року-2011» у номінації «Бездоганна якість» у категорії кетчупів і червоних соусів.

Прикріплений файлПрикріплений файл Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті