Приклад медіаплану на «5 каналі» | |
Автор: utilmind |
Приклад одного з медіа-планів, який готувався для трансляції на 5 каналі:
Якщо ролик запускається в ефір незабаром після церемонії нагородження (протягом півтора місяців, поки інформаційний привід залишається свіжим), то буває дуже доречно перші кілька днів транслювати сенсаційну подачу факту перемоги в конкурсі. Такий ролик розділений на 2 частини. У ньому показується уривок моменту вручення нагороди на сцені в ході шоу (до 10 секунд) + пряма реклама бренду-переможця. Пара прикладів: Mazda Абсолют-таксі: А через несколько дней после сенсационной подачи факта победы кампания продолжается стандартным роликом с прямой рекламой, со вставкой медали. Креон: Також бувало, що заставка з медаллю і закадровою проговоркою вставлялася в кінці ролика, за межами його стандартного хронометражу. Так буває, наприклад, якщо український філіал великої міжнародної компанії не може модифікувати стандартний відеоряд затверджений із закордонним хедофісом і/або з актором-знаменитістю, присутнім в ролику. Crédit Agricole: |
Tweet |
Надіслати на E-mail Версія для друку |