Супермаркет у містах-супутниках Києва: відмінності споживацької поведінки
  
Author:
Продуктовий шопінг в улюбленому супермаркеті вже став одним із етапів спільного дозвілля – з сім’єю, з близькими людьми. В містах-мільйонниках процес комфортної покупки асоціюється з відвідуванням торгівельних центрів або сучасних магазинів з широким асортиментом. А як відбувається цей процес у містах-супутниках? Бюро Маркетингових Технологій здійснило маркетингове дослідження серед клієнтів супермаркетів у місті Бровари Київської області.

Дослідження проведене восени 2021 року серед 450 респондентів, методом особистого інтерв’ю face-to-face та фокус-групове дослідження трьох вікових категорій. Свої грошові витрати мешканці типового міста-супутника розподіляють наступним чином. Середній показник витрат у супермаркетах на місяць складає: на сім’ю – 7000 грн, на одну людину – 2500 грн. Молодь відвідує магазин кожного дня, а старші люди декілька разів на тиждень. У відсотковому відношенні частота покупки серед всіх респондентів має такий розподіл: 59% – купують щоденно, 38% – декілька разів на тиждень, 3% – раз на тиждень або рідше.

ТОП-3 вимог, які покупці висувають до супермаркетів, досить класичні: ціна, асортимент, свіжість товарів. Але ж ідеальний супермаркет, повинен мати додаткові переваги. Комфортна покупка у відвідувачів асоціюється з відчуттям особистого простору. Учасники дослідження назвали такі бажані характеристики, як достатність простору, відсутність скупчень людей, наявність туалету та ненав’язлива привітність персоналу. Найбільш неприйнятне для споживачів у супермаркеті: великі черги на касах – 34%, прострочений товар – 33%, неприємні запахи – 32%.

Гарна новина для маркетологів – частка респондентів, які за акціями купують «про запас», є більшою серед тих, хто має дохід вище середнього. Акції та знижки приваблюють забезпечених покупців. Проте вони мають відбуватися «тут і зараз» і не бути надто складними. Аналогічне ставлення простежується і до програм лояльності, вони мають бути зрозумілими. Такі ознаки споживацької поведінки виявлені за результатами дослідження в українському місті з населенням 108 тисяч людей. Супермаркет стає для споживачів найкращим, коли він асоціюється з покупками до свят, прийомом гостей та продуктами для приємних подій.

Бюро Маркетингових Технологій
+38 097 226 70 00
+38 044 451 56 86
PR-менеджер
Антонiна Бодрiченко
a.bodrichenko@buromt.com.ua

Attached fileAttached file Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

Info The author of this page has prohibited it from commenting by anonymous users. You must login or register your FAVOR.com.ua account to leave a message here.