Чекліст з самостійної промо-кампанії переможця в рамках ліцензії
  
  1. ChecklistНаписати і поширити прес-реліз про те, що ТМ була визнана найкращим вибором №1 за підсумками дослідження народних уподобань в рамках конкурсу «Фаворити Успіху – 2023» (про отримання 1 місця в народному рейтингу / визнання статусу найкращого вибору в своїй ринковій категорії на думку [експертів / споживачів] і т.д.);
  2. Проінформувати про досягнення бренду своїх партнерів, колег (у внутрішньокорпоративних медіа), а також споживачів у соц. мережах, в періодичних розсилках і в публікаціях на спеціалізованих і тематичних сайтах.
    Будь ласка, надішліть на посилання на новину про перемогу в рейтингу (на своєму сайті, або на іншому тематичному ресурсі). Якщо вона буде більш змістовною, ніж шаблонний приклад вище, ми із задоволенням поділимося посиланням на статтю в паблік конкурсу в соцмережах: Facebook, VKontakte, Twitter, Telegram. (До речі, тегайте наші сторінки в своїх smm-постах.)
  3. Оновити корпоративну документацію та довідкову інформацію про ТМ. Вказати в ній про визнання статусу найкращого вибору за результатами дослідження конкурсу «Фаворити Успіху – 2023»;
  4. Оновити рекламно-іміджеві макети бренду для преси, листівки для роздачі, банери, P.O.S-матеріали та презентаційні відеоролики: додати образ нагородного знаку «Фаворит Успіху – 2023». Оновити маркування, етикетку, упаковку продукції ТМ, а також вивіску закладу;
  5. Використовувати знак «Фаворит Успіху» на веб-сайті ТМ: у головній частині сайту (в шапці та в слайд-банері) + на сторінці опису конкурентних переваг бренду чи конкретного продукту + в розділі «Нагороди та досягнення» або «Про нас» (на цих сторінках можна демонструвати медаль або диплом);
  6. Демонструвати медаль в оформленні сторінок соц. мереж (наприклад, «на обкладинці» паблік). До речі, інформацію про нове досягнення можна додати в розділ «Нагороди» на Фейсбуці (см. скріншот);
  7. Додати медаль і/або переможний статус ТМ у підписи до електронних листів;
  8. Демонструвати диплом у холі офісу або в переговорній кімнаті. Розтиражувати диплом з прикріпленого макета і поширити у всіх філіях, відділеннях і регіональних представництвах. Є й вертикальний варіант макету, надамо за запитом. (Макет друкується «на цифрі» з PDF-файлу на щільному папері 200-300г/м2 і вставляється в настінну фоторамку А4 (21×30 см). Рекомендуємо золоту 10F-X918v від компанії «Веліста» — якщо це посилання не працює, все одно запитуйте у виробника золоту 10F-X918v, тільки 21×30, або скористайтеся пошуком);
  9. Провести ситуативну кампанію, повідомляти про досягнення в інтерв’ю, на прес-ланчах, в ході інших заходів популяризації бренду (в т.ч. під час проведення BTL-акцій, використовувати знак в оформленні заходів). Якщо для вашого прес-заходу або для корпоративної фотосесії потрібна символіка конкурсу, надамо у тимчасове користування іміджевий банер з конструкцією-павуком;
  10. Замовити колекцію веб-банерів різних розмірів, присвячених перемозі у рейтингу, в яких ваша ТМ позиціонується як найкращий вибору серед подібних продуктів/послуг. Банери використовуйте в самостійних рекламних кампаніях (наприклад, через платформу Google AdWords), а також надсилайте для розміщення на FAVOR.com.ua організаторам конкурсу. До ротації на FAVOR.com.ua приймаються банери геометричних розмірів від 240×350 до 250×400. (Приклади банерівOut) Для розміщення тільки на FAVOR.com.ua організатори можуть допомогти підготувати банери на основі слайд-шоу, при наданні рекламних картинок відповідного формату. (Приклади слайд-банерівOut)

Всі вищеописані дії проводяться незалежно від стандартного циклу заходів конкурсу, без прив’язки до дати церемонії нагородження. Ці заходи служать для інформування громадськості про досягнення брендом статусу №1 за результатами дослідження народних уподобань, яке відображується в рейтингу. Церемонія нагородження — додатковий інформаційний привід, який буде підкріплено яскравими фотосетами і ефектними відеороликами моменту урочистого вручення нагороди на сцені, і який можна буде використовувати окремо, наступною промо-хвилею або з метою тім-білдингу.

За можливістю, будь ласка, зберігайте всі приклади використання медалі (особливо в рекламі, на етикетках, упаковках, вивісках, на сайтах, у буклетах) в окремій папці. Ми колекціонуємо кейси: посилання на піар-статті, фотографії, макети, скріншоти.

Через 3 місяці та 9 місяців після цього повідомлення, вам автоматично прийдуть 2 однакових листи з проханням надіслати зібрані приклади самостійної кампанії з використанням знака і статусу переможця конкурсу.

Ми колекціонуємо приклади не тільки заради архіву на пам’ять, але й для того, щоб краще розуміти потреби рекламних і піар-кампаній переможця конкурсу, щоб мати можливість надати кращі послуги в майбутньому.


Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.