Переваги Медіа-партнерів конкурсу «Фаворити Успіху»
Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» запрошує до співпраці популярні Інтернет-проекти та ЗМІ!
Інформаційна співпраця передбачає взаємне просування наших проектів в українському медіа-просторі з метою збільшення їх впізнаваності та популярності серед широкої аудиторії.
Загальні переваги інформаційного партнерства з конкурсом «Фаворити Успіху»:
Позиціонування інформаційного ресурсу у конкурентному середовищі;
Підтримка встановлення прямих контактів з потенційними інтерв’юерами;
Істотне поповнення клієнтської бази;
Свіжі та достовірні факти про ТМ, продукти та послуги, які, в свою чергу, можуть бути корисними для написання інформаційних матеріалів;
До рекламних можливостей партнера конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» входить просування:
Розміщення фірмового логотипу на плазмових панелях по боках від сцени: циклічний показ (разом з логотипами інших партнерів) протягом всього заходу.
Можливість розміщення фірмового банеру в залі і/або фойє концерт-холу.
Включення рекламних і презентаційних матеріалів партнера в подарунковий пакет для гостей церемонії нагородження.
Представники Вашого інформаційного ресурсу також запрошуються на церемонію нагородження в якості почесних гостей (є можливість акредитації журналістів та можливість вручення нагороди одному з переможців на сцені).
Розміщення логотипу в статусі партнера в макеті анонсу церемонії нагородження Конкурсу (розміри макетів — від 1/2 до 1 полоси). Перелік видань на сьогодні:
Apriori — Перший україномовний глянцевий журнал столиці
Touch magazine
Журнал Гроші
Pharmacist Praktik – a popular science magazine for pharmacy specialists
Apteka weekly magazine
International professional magazine «Marketing and Advertising»
Розміщення рекламного банера 468x60 строком на 1 місяць у всіх розділах порталу (минимально гарантована кількість показів: 60 тисяч).
Право на розміщення необмеженої кількості новин та прес-релізів в головній стрічці новин Конкурсу.
Зі свого боку ми зацікавлені в:
Розміщенні відеороліків Конкурсу на телеканалах;
Публікації макетів Конкурсу в пресі;
Банерній рекламі та інформаційній підтримці в Інтернеті
Споживче голосування на веб-сайті Конкурсу проводиться цілий рік, і розбито на 4 календарних квартали. Бажаний обсяг анонсування опитувань банерною рекламою — 5 разів на рік по 14 днів кажна хвиля.
Розміщенні новин Конкурсу «Фаворити Успіху» на сторінках інтернет-видань (в тому числі, інформації про переможців конкурсу в вигляді звітної статті з фотографіями та логотипами торгових марок-переможців).
В призовому партнерстві, для розіграшу призів серед учасників споживацьких інтернет-опитувань і на урочистій церемонії нагородження.
У випадку зацікавленості чи за виникнення будь-яких питань, що стосуються нашого проекту та можливої співпраці — будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми з задоволенням дамо відповідь на всі Ваші запитання та обговоримо плани щодо взаємного просування наших проектів.
Ми сподіваємося на цікаву та приємну співпрацю, а також те, що робота конкурсу, спрямована на поліпшення якості життя в Україні, відповідатиме й Вашим інтересам!