Зустрічаємо «Фаворитів Успіху» на 11-ій церемонії нагородження! | |
5 червня в концерт-холі FreeДом (Київ) нарешті відбудеться довгоочікувана
На майбутньому святковому шоу будуть вручені золоті медалі «Фаворит Успіху» переможцям конкурсу — найкращим у своїх категоріях торговим маркам товарів і послуг, а також найяскравішим зіркам українського шоу-бізнесу, які заслужили найвищу оцінку в рейтингу за результатами минулорічного цілорічного всеукраїнського дослідження експертних і споживчих уподобань. Зокрема, в ході онлайн-голосування, яке проходило протягом усього 2013 року на FAVOR.com.ua, було опитано понад 35 тисяч респондентів, які висловили свою довіру до торговим маркам у понад 500 категоріях ринку товарів і послуг, столичних закладів і номінаціях шоу-бізнесу! Кращі з кращих будуть представлені на щорічному урочистому шоу «Фаворитів Успіху» для вручення нагород! Зустрічайте нових Фаворитів, відзначених знаком «Фаворит Успіху» — символом визнання професіоналів і незрівнянної довіри споживачів! Програма заходу
Коротка довідка Фаворити Успіху — перший і поки ще єдиний в Україні конкурс торгових марок, який цікавиться думкою безпосередніх споживачів і публікує рейтинги гравців ринку у відкритий доступ. Рейтинги складаються щорічно з 2003 року з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних споживачами і рекомендованих експертами брендів, компаній, закладів, ЗМІ, а також найяскравіших представників шоу-бізнесу. У рейтингу, розділеному на категорії товарів і послуг, беруть участь всі без винятку торгові марки, що офіційно діють на українському ринку. Респонденти самостійно формують список учасників, рекомендуючи свої улюблені бренди, за які бажають проголосувати. Фаворитів Року — лідерів рейтингу громадських уподобань визначають 3 журі: Спеціалісти (галузеві експерти) визначають якість товарів і послуг. Популярність і успішність бренду — завдання для публічних громадських діячів країни та Знаменитостей. А висловити свою довіру до торгової марки може кожен небайдужий Споживач в Інтернет-голосуванні на FAVOR.com.ua. З питання акредитації ЗМІ звертайтеся до організаторів. |
Tweet |
Send by E-mail Print version |