З початку 2015 конкурсом «Фаворити Успіху» були представлені громадськості для оцінки наступні нові номінації:
Автомобілі
- Вантажопасажирський комбівен (LAV)
- Малий комерційний автомобіль (LCV)
- Пікап
Продукти харчування й напої
- Фруктове вино
- Заморожене тісто
- Ікра червона (лососева)
- Ікра частикових риб (минтай, тріска, щука, мойва)
Техніка
- Часофон
- Індукційна плита
Послуги і сфера обслуговування
- Іноземна авіакомпанія з рейсами в Україну
- Поштомат
- Мувінгова компанія (перевезення меблів, квартирні переїзди)
- Хімчистка килимів
Фінансові послуги
- Рефінансування кредиту
Магазини, супермаркети, торгові центри
- Гіпермаркет
- Супермаркет (колишня категорія «Супермаркет/гіпермаркет» була розділена на «супермаркети» і «гіпермаркети» окремо)
- Бренд ювелірних прикрас
Інтернет-магазини та Інтернет-сервіси
- Оптовий інтернет-магазин жіночого одягу
- Дошка оголошень
Відпочинок та розваги, шоу і заходи
- Мережа караоке-ресторанів
- Пісочна анімація
Таким чином, станом на 14 грудня 2015 року в конкурсі були представлені для оцінки торгові марки товарів та послуг у 550 категоріях ринку. Запрошуємо підтримати в голосуванні свої улюблені бренди в нових номінаціях!
Є ідеї про нові цікаві номінації, які мають з’явитися в 2016 році?
The organizers of the contest are convinced that if there is a market niche with several competitive offers, presented at once, so buyer has what to choose from the assortment of brands -l it’s possible to objectively determinate the best choice in this niche!
Запропонуйте нам нову цікаву номінацію (бажано відразу з максимально повним списком гравців ринку в даній категорії), і ми додамо її в каталог голосування. Опитування думки Інтернет-аудиторії щодо учасників нової категорії буде запущений на FAVOR.com.ua автоматично. Додатково до цього, організатори конкурсу самостійно зв’яжуться з експертами даного напрямку ринку, щоби провести їх анкетування, яке буде враховано в підсумковому комплексному рейтингу.
Читайте докладніше про умови участі в конкурсі «Фаворити Успіху» та про додавання нової номінації.
Також з каталогу були видалені категорії, які з тих чи інших причин стали неактуальними або нецікавими для користувачів FAVOR.com.ua. Нижче представлений перелік закритих номінацій, з посиланням на останні результати минулого 2014 року:
Автомобілі
- Мінівен Large (V) — номінацію видалено через складність визначення більш великого вена від моделі розміром поменше, особливо коли різні джерела пропонують різну класифікацію одних і тих самих авто. Тому всі сімейні мінівени наразі знаходятся в одній категорії...
- Люкс-клас (F+) — надто вузький сегмент користувачів. Ні, звичайно нам всім цікаво, що крутіше, Майбах, Бентлі чи Роллс-ройс, але не в цьому році, не в той час коли народ скидається волонтерам для допомоги з будь-яким транспортом.
Офісна техніка
- Персональний комп’ютер — ринок брендових ПК вкрай вузький, народ надає перевагу більш мобільним комп’ютерам... ну або якщо вже десктопи то недорогої безбрендової збірки.
Морепродукти
- Ікра — категорію розділено на 2 частини: на червону ікру і рибу частикових риб. Так набагато правильніше.
Магазини, супермаркети, торгові центри
- Супермаркет / Гіпермаркет — категорію розділено надвоє, на класичні супермаркети і на гігантські супермаркети, з торговельними площами понад 2500 кв.м. і з асортиментом понад 5000 позицій як продовольчих так і непродовольчих товарів. Все-таки Мінімаркети, супермаркети і гіпермаркети — це дуже різні категорії, зі своїми незрівняними перевагами.
Інтернет-видання
- Будівельний портал — категорія для фахівців
Шоу и заходи
- Івент-агенція — теж не споживча категорія для фахівців... Одного дня ми обов’язково створимо розділ з вузькоспеціалізованими та нішевими номінаціями, в яких оцінки гравцям ринку будуть давати виключно галузеві експерти (що дозволить розібратися в ситуації неспеціалістам), але це буде відхід від класичної методики конкурсу «Фаворити Успіху», як конкурсу, в першу чергу, споживчих рекомендацій.
|