Send emailThe function of sending of the article to email are available to registered users only. Sign up now!
Нові номінації конкурсу, що з’явилися у 2015 році
  
З початку 2015 конкурсом «Фаворити Успіху» були представлені громадськості для оцінки наступні нові номінації:
 
Автомобілі
  1. Вантажопасажирський комбівен (LAV)
  2. Малий комерційний автомобіль (LCV)
  3. Пікап
Продукти харчування й напої
  1. Фруктове вино
  2. Заморожене тісто
  3. Ікра червона (лососева)
  4. Ікра частикових риб (минтай, тріска, щука, мойва)
Техніка
  1. Часофон
  2. Індукційна плита
Послуги і сфера обслуговування
  1. Іноземна авіакомпанія з рейсами в Україну
  2. Поштомат
  3. Мувінгова компанія (перевезення меблів, квартирні переїзди)
  4. Хімчистка килимів
Фінансові послуги
  1. Рефінансування кредиту
Магазини, супермаркети, торгові центри
  1. Гіпермаркет
  2. Супермаркет (колишня категорія «Супермаркет/гіпермаркет» була розділена на «супермаркети» і «гіпермаркети» окремо)
  3. Бренд ювелірних прикрас
Інтернет-магазини та Інтернет-сервіси
  1. Оптовий інтернет-магазин жіночого одягу
  2. Дошка оголошень
Відпочинок та розваги, шоу і заходи
  1. Мережа караоке-ресторанів
  2. Пісочна анімація
Таким чином, станом на 14 грудня 2015 року в конкурсі були представлені для оцінки торгові марки товарів та послуг у 550 категоріях ринку. Запрошуємо підтримати в голосуванні свої улюблені бренди в нових номінаціях!

Idea Є ідеї про нові цікаві номінації, які мають з’явитися в 2016 році?

Додайте нову номінацію!

The organizers of the contest are convinced that if there is a market niche with several competitive offers, presented at once, so buyer has what to choose from the assortment of brands -l it’s possible to objectively determinate the best choice in this niche!

Запропонуйте нам нову цікаву номінацію (бажано відразу з максимально повним списком гравців ринку в даній категорії), і ми додамо її в каталог голосування. Опитування думки Інтернет-аудиторії щодо учасників нової категорії буде запущений на FAVOR.com.ua автоматично. Додатково до цього, організатори конкурсу самостійно зв’яжуться з експертами даного напрямку ринку, щоби провести їх анкетування, яке буде враховано в підсумковому комплексному рейтингу.

Читайте докладніше про умови участі в конкурсі «Фаворити Успіху» та про додавання нової номінації.

Також з каталогу були видалені категорії, які з тих чи інших причин стали неактуальними або нецікавими для користувачів FAVOR.com.ua. Нижче представлений перелік закритих номінацій, з посиланням на останні результати минулого 2014 року:

Автомобілі
  1. Мінівен Large (V) — номінацію видалено через складність визначення більш великого вена від моделі розміром поменше, особливо коли різні джерела пропонують різну класифікацію одних і тих самих авто. Тому всі сімейні мінівени наразі знаходятся в одній категорії...
  2. Люкс-клас (F+) — надто вузький сегмент користувачів. Ні, звичайно нам всім цікаво, що крутіше, Майбах, Бентлі чи Роллс-ройс, але не в цьому році, не в той час коли народ скидається волонтерам для допомоги з будь-яким транспортом.
Офісна техніка
  1. Персональний комп’ютер — ринок брендових ПК вкрай вузький, народ надає перевагу більш мобільним комп’ютерам... ну або якщо вже десктопи то недорогої безбрендової збірки.
Морепродукти
  1. Ікра — категорію розділено на 2 частини: на червону ікру і рибу частикових риб. Так набагато правильніше.
Магазини, супермаркети, торгові центри
  1. Супермаркет / Гіпермаркет — категорію розділено надвоє, на класичні супермаркети і на гігантські супермаркети, з торговельними площами понад 2500 кв.м. і з асортиментом понад 5000 позицій як продовольчих так і непродовольчих товарів. Все-таки Мінімаркети, супермаркети і гіпермаркети — це дуже різні категорії, зі своїми незрівняними перевагами.
Інтернет-видання
  1. Будівельний портал — категорія для фахівців
Шоу и заходи
  1. Івент-агенція — теж не споживча категорія для фахівців... Одного дня ми обов’язково створимо розділ з вузькоспеціалізованими та нішевими номінаціями, в яких оцінки гравцям ринку будуть давати виключно галузеві експерти (що дозволить розібратися в ситуації неспеціалістам), але це буде відхід від класичної методики конкурсу «Фаворити Успіху», як конкурсу, в першу чергу, споживчих рекомендацій.

Send by E-mailSend by E-mail   Print versionPrint version
Comments(0)

No comments yet… Be the first to leave comment on this topic!

or
You may sign in using:
Enter with Facebook Enter with Google Enter with VK
  

Achtung! Please be polite! Although that modertors of this web-portal are excessively democratic, any unethical, unqotable or just rude expressions, which abuse other visitors of this web site, can be deleted. Also will be deleted any spam and public comments with private phone numbers.