Нові номінації конкурсу, що з’явилися у 2015 році
  
З початку 2015 конкурсом «Фаворити Успіху» були представлені громадськості для оцінки наступні нові номінації:
 
Автомобілі
  1. Вантажопасажирський комбівен (LAV)
  2. Малий комерційний автомобіль (LCV)
  3. Пікап
Продукти харчування й напої
  1. Фруктове вино
  2. Заморожене тісто
  3. Ікра червона (лососева)
  4. Ікра частикових риб (минтай, тріска, щука, мойва)
Техніка
  1. Часофон
  2. Індукційна плита
Послуги і сфера обслуговування
  1. Іноземна авіакомпанія з рейсами в Україну
  2. Поштомат
  3. Мувінгова компанія (перевезення меблів, квартирні переїзди)
  4. Хімчистка килимів
Фінансові послуги
  1. Рефінансування кредиту
Магазини, супермаркети, торгові центри
  1. Гіпермаркет
  2. Супермаркет (колишня категорія «Супермаркет/гіпермаркет» була розділена на «супермаркети» і «гіпермаркети» окремо)
  3. Бренд ювелірних прикрас
Інтернет-магазини та Інтернет-сервіси
  1. Оптовий інтернет-магазин жіночого одягу
  2. Дошка оголошень
Відпочинок та розваги, шоу і заходи
  1. Мережа караоке-ресторанів
  2. Пісочна анімація
Таким чином, станом на 14 грудня 2015 року в конкурсі були представлені для оцінки торгові марки товарів та послуг у 550 категоріях ринку. Запрошуємо підтримати в голосуванні свої улюблені бренди в нових номінаціях!

Idea Є ідеї про нові цікаві номінації, які мають з’явитися в 2016 році?

Додайте нову номінацію!

Організатори конкурсу переконані, що якщо є ринкова ніша, в якій представлені відразу кілька конкурентних пропозицій, тобто покупцеві є що вибрати з асортименту брендів — значить можна об’єктивно визначити і найкращий вибір у цій ніші!

Запропонуйте нам нову цікаву номінацію (бажано відразу з максимально повним списком гравців ринку в даній категорії), і ми додамо її в каталог голосування. Опитування думки Інтернет-аудиторії щодо учасників нової категорії буде запущений на FAVOR.com.ua автоматично. Додатково до цього, організатори конкурсу самостійно зв’яжуться з експертами даного напрямку ринку, щоби провести їх анкетування, яке буде враховано в підсумковому комплексному рейтингу.

Читайте докладніше про умови участі в конкурсі «Фаворити Успіху» та про додавання нової номінації.

Також з каталогу були видалені категорії, які з тих чи інших причин стали неактуальними або нецікавими для користувачів FAVOR.com.ua. Нижче представлений перелік закритих номінацій, з посиланням на останні результати минулого 2014 року:

Автомобілі
  1. Мінівен Large (V) — номінацію видалено через складність визначення більш великого вена від моделі розміром поменше, особливо коли різні джерела пропонують різну класифікацію одних і тих самих авто. Тому всі сімейні мінівени наразі знаходятся в одній категорії...
  2. Люкс-клас (F+) — надто вузький сегмент користувачів. Ні, звичайно нам всім цікаво, що крутіше, Майбах, Бентлі чи Роллс-ройс, але не в цьому році, не в той час коли народ скидається волонтерам для допомоги з будь-яким транспортом.
Офісна техніка
  1. Персональний комп’ютер — ринок брендових ПК вкрай вузький, народ надає перевагу більш мобільним комп’ютерам... ну або якщо вже десктопи то недорогої безбрендової збірки.
Морепродукти
  1. Ікра — категорію розділено на 2 частини: на червону ікру і рибу частикових риб. Так набагато правильніше.
Магазини, супермаркети, торгові центри
  1. Супермаркет / Гіпермаркет — категорію розділено надвоє, на класичні супермаркети і на гігантські супермаркети, з торговельними площами понад 2500 кв.м. і з асортиментом понад 5000 позицій як продовольчих так і непродовольчих товарів. Все-таки Мінімаркети, супермаркети і гіпермаркети — це дуже різні категорії, зі своїми незрівняними перевагами.
Інтернет-видання
  1. Будівельний портал — категорія для фахівців
Шоу и заходи
  1. Івент-агенція — теж не споживча категорія для фахівців... Одного дня ми обов’язково створимо розділ з вузькоспеціалізованими та нішевими номінаціями, в яких оцінки гравцям ринку будуть давати виключно галузеві експерти (що дозволить розібратися в ситуації неспеціалістам), але це буде відхід від класичної методики конкурсу «Фаворити Успіху», як конкурсу, в першу чергу, споживчих рекомендацій.

Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.