Битва брендів на FAVOR.com.ua – тиждень, який остаточно визначить Фаворитів – 2015!
  

Через тиждень, за секунду до Нового року, завершиться народне голосування конкурсу «Фаворити Успіху – 2015», яке остаточно прояснить і поставить крапку в суперечках про те, які торгові марки були кращими, найбільш бажаними і рекомендованими українськими споживачами у минаючому році!

Народне голосування тривало протягом усього 2015 року, з січня по грудень, і визначило рейтинг народної довіри до брендів у понад 500 категоріях товарів і послуг, столичних закладів. Також рейтинг визначає рейтинг найбільш яскравих і улюблених співвітчизниками зірок українського шоу-бізнесу.

Щорічний рейтинг практично завершено, залишилося додати останні штрихи. Організатори конкурсу склали список номінацій (і їх виявилося напрочуд багато!), в яких все ще зберігається інтрига та невизначеність у тому, хто ж посяде 1-е місце і може претендувати на звання Фаворит Споживачів – 2015.

Битва брендів на FAVOR.com.ua

Примітки

У списку не фігурують категорії, в яких переможець вже однозначно визначений. Наприклад, якщо відрив лідера від найближчих конкурентів, що утворився на підставі опитувань перших 3-ох календарних кварталів настільки великий і очевидний, що ніяка оцінка отримана конкурсантами в 4-му кварталі просто не в змозі змістити лідера з 1-го місця. Приклади: TM Rehau — Абсолютний Фаворит у категорії «Металопластикові вікна», або номінація «Жувальна гумка року», в якій марка Dirol набрала трішки більше половини популярності Orbit’у).

Також у списку не наводяться категорії, в яких лідери рейтингу одночасно стали переможцями за результатами анкетування інших респондентських груп, ставши, наприклад, Фаворитами Експертів, або навіть однозначними лідерами комплексного рейтингу. До речі, в таких номінаціях, лідери рейтингу вже приймають поздоровлення, і отримують від організаторів конкурсу запрошення на майбутню церемонію нагородження «Фаворитів Успіху – 2015».

У цьому списку наведено лише номінації, в яких в даний момент розгорнулася справжня битва споживчих уподобань, а не просто голосування заради дослідницького інтересу :)

Детально ознайомитися з методикою конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху», і зі схемою проведення багаторівневого дослідження споживчих уподобань, а також розділеного на 4 етапи народного голосування, можна на сторінці www.favor.com.ua/method/.


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.