Нагородження «Фаворитів Успіху – 2019» (без порушень карантину) |
Наприкінці весни цього року планувалася чергове нагородження переможців рейтингу вподобань, Фаворитів Успіху – 2019, яке на жаль, з очевидних причин, не відбулося. Ми до останнього моменту відчайдушно сподівалися на послаблення карантинних заходів, на хоча б часткове зняття заборони на проведення масових заходів, проте, вже розуміємо, що це не станеться в найближчому майбутньому. Насправді, 17-а церемонія нагородження переможців рейтингу ще неодмінно відбудеться, але мабуть вже не в цьому році. Можливо навіть, що вручення за 2019 рік буде спільно з переможцями рейтингу нинішнього року. Але взагалі, ми згодні з думкою, що здоров’я і безпека людей понад усе і дотримуємося карантинних заходів з самого початку їх введення. Як би там не було, ми вирішили що оголошення переможців минулорічного рейтингу має відбутись у будь-якому випадку. Хай не урочистій обстановці, зате безпечно. І звичайно ж, краще пізно, ніж ніколи. Незабаром у липні ми проведемо віртуальне нагородження Фаворитів року! Україна дізнається найкращий вибір! Слідкуйте за подальшими анонсами на наших сторінках в соцмережах, і вказуйте свої персональні рекомендації найкращого вибору в цілорічному народному голосуванні! До речі, до кінця 2 квартального етапу голосування 2020 року залишилось близько тижня. Підтримайте в народному голосуванні свої улюблені бренди товарів і послуг, які заслуговують на звання «Фаворит Успіху – 2020»!
Ви можете вже хоч зараз запросто дізнатися хто став переможцем рейтингу у цікавій для вас категорії. Щоби побачити який саме бренд найбільше бажали та рекомендували українські споживачі в минулому році, просто відкрийте будь-яку категорію голосування і загляньте в результати 2019 року! Тільки в рейтингу «Фаворити Успіху» ви можете дізнатися не тільки імена лідерів, але тих хто зайняв друге, третє, будь-яке місце, слідкувати за ходом голосування в реальному часі. Вибирайте найкращих на FAVOR.com.ua і коли стикаєтесь з труднощами вибору — дивіться що рекомендують інші люди! Цифри та трішки цікавої статистики про дослідження 2019 року:
Факти про респондентів народного голосування:
Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:
У 2019 році респондентам пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета учасників голосування. Анкету заповнили 31,57% респондентів. Картина вийшла доволі цікавою. Більше половини заповнивших анкету людей вказали, що мають вищу освіту та в основному мають середній рівень доходу. Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб. Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку. Поквартальна динаміка голосування і активність респондентів у голосуванні були такими:
Згідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування мав можливість проголосувати до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші респонденти, які вказали свої уподобання і рекомендації в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани. Нагадаємо, народне голосування споживачів розділене на 4 етапи, рівних календарним річним кварталам. Проголосувати можливо в кожному кварталі з чистого аркуша, а підсумковий рейтинг конкурсантів підбивається наприкінці року. Така схема проведення дослідження дозволяє відстежувати динаміку змін у суспільних уподобаннях та протидіяти штучним накруткам рейтингу. (Адже для перемоги необхідна постійна народна підтримка у всіх чотирьох етапах, а сукупна загальнорічна оцінка згладжує наслідки будь-яких одномоментних флешмобів.)
|
Tweet |
Надіслати на E-mail Версія для друку |