Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Гіпермаркет
![Інформація](//www.favor.com.ua/images/svg/infoi.svg) |
Гіпермаркет — тип магазину самообслуговування, що за розмірами торгової площі перевищує 2500 кв.м. та містить понад 5000 асортиментних позицій продовольчих та непродовольчих товарів.
Дивіться також категорію «Супермаркет».
Від інших магазинів самообслуговування і від супермаркетів гіпермаркети відрізняються, насамперед, масштабністю. Це не тільки великі торгові площі, а й ще універсальний асортимент товарів, що перевищує асортимент супермаркету в 3—10 разів, особливо це стосується непродовольчих товарів, що нараховує зазвичай до 40—50 тисяч позицій. Асортимент може збільшуватися за рахунок додавання нетипових груп товарів. На нехарчову продукцію в продуктових гіпермаркетах припадає до 35—50% загального асортименту.
Гіпермаркети орієнтовані як на менш заможного клієнта, так і на оптових покупців. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Ашан ![Посилання](//www.favor.com.ua/images/icons/outglink.svg) |
46,51%![](//www.favor.com.ua/images/icons/graph.gif) |
5 |
|
2. |
|
METRO
|
25,58%![](//www.favor.com.ua/images/icons/graph.gif) |
2,75 |
|
3. |
|
Караван ![Посилання](//www.favor.com.ua/images/icons/outglink.svg) |
16,28%![](//www.favor.com.ua/images/icons/graph.gif) |
1,75 |
|
4. |
|
Fozzy
|
9,30%![](//www.favor.com.ua/images/icons/graph.gif) |
1 |
|
5. |
|
МегаМаркет ![Посилання](//www.favor.com.ua/images/icons/outglink.svg) |
2,33%![](//www.favor.com.ua/images/icons/graph.gif) |
0,25 |
|
–. |
|
Велмарт |
0,00%![](//www.favor.com.ua/images/icons/graph.gif) |
0 |
| |