Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Супермаркет
|
Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж продовольчі та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції універмагу та універсаму).
Супермаркети є середньою ланкою між мінімаркетами у дому і масштабними гіпермаркетами. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Сільпо
|
55,93% |
5 |
|
2. |
|
АТБ
|
32,20% |
2,88 |
|
3. |
|
Эко-маркет
|
22,03% |
1,97 |
|
4. |
|
Novus |
15,25% |
1,36 |
|
4. |
|
Фуршет |
15,25% |
1,36 |
|
6. |
|
Велика Кишеня
|
13,56% |
1,21 |
|
7. |
|
Billa |
10,17% |
0,91 |
|
7. |
|
Le Silpo |
10,17% |
0,91 |
|
7. |
|
Varus |
10,17% |
0,91 |
|
7. |
|
Таврия В |
10,17% |
0,91 |
|
11. |
|
Наш Край |
6,78% |
0,61 |
|
12. |
|
Брусничка |
3,39% |
0,30 |
|
12. |
|
Перекресток |
3,39% |
0,30 |
|
–. |
|
SPAR |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Вест-Лайн |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Континент |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Край |
0,00% |
0 |
| |