Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категоріїМагазини, супермаркети, торговельні центри / Гіпермаркет
|
Гіпермаркет — тип магазину самообслуговування, що за розмірами торгової площі перевищує 2500 кв.м. та містить понад 5000 асортиментних позицій продовольчих та непродовольчих товарів.
Дивіться також категорію «Супермаркет».
Від інших магазинів самообслуговування і від супермаркетів гіпермаркети відрізняються, насамперед, масштабністю. Це не тільки великі торгові площі, а й ще універсальний асортимент товарів, що перевищує асортимент супермаркету в 3—10 разів, особливо це стосується непродовольчих товарів, що нараховує зазвичай до 40—50 тисяч позицій. Асортимент може збільшуватися за рахунок додавання нетипових груп товарів. На нехарчову продукцію в продуктових гіпермаркетах припадає до 35—50% загального асортименту.
Гіпермаркети орієнтовані як на менш заможного клієнта, так і на оптових покупців. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Ашан |
67,53% |
5 |
|
2. |
|
METRO |
35,06% |
2,60 |
|
3. |
|
Fozzy
|
19,48% |
1,44 |
|
4. |
~ |
Караван |
15,58% |
1,15 |
|
5. |
~ |
МегаМаркет |
6,49% |
0,48 |
|
6. |
|
Велмарт |
1,30% |
0,10 |
| |