Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
53,85% |
5 |
|
2. |
4 |
Mothercare |
46,15% |
4,29 |
|
3. |
~ |
New Life |
15,38% |
1,43 |
|
3. |
~ |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
15,38% |
1,43 |
|
5. |
4 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
7,69% |
0,71 |
|
5. |
3 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
7,69% |
0,71 |
|
–. |
|
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
МамаСіті |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
0,00% |
0 |
| |