Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
50,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Mothercare |
50,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
50,00% |
5 |
|
4. |
~ |
Ramilee |
25,00% |
2,50 |
|
4. |
2 |
Мамочка |
25,00% |
2,50 |
|
–. |
3 |
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Валента Мама |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
0,00% |
0 |
| |