Результати народного голосування за 3 квартал 2014 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Програма знижок і бонусів у торговельній мережі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Бумеранг – Велика Кишеня (Фудмаркет) |
50,00% |
5 |
|
2. |
|
Власний рахунок – Сільпо (Сільпо – мережа супермаркетів) |
35,71% |
3,57 |
|
3. |
|
FiSHKA – Фуршет (Фуршет) |
21,43% |
2,14 |
|
4. |
|
Novus (BT Invest)
|
14,29% |
1,43 |
|
5. |
|
Космо-клуб (Суматра)
|
7,14% |
0,71 |
|
–. |
|
Країна-Край (Край) |
0,00% |
0 |
| |