Результати народного голосування 2014 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
52,38% |
5 |
|
2. |
3 |
Мамочка |
23,81% |
2,60 |
|
3. |
5 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
23,81% |
2,08 |
|
4. |
2 |
Mothercare |
19,05% |
1,88 |
|
5. |
10 |
Ramilee |
14,29% |
1,56 |
|
5. |
4 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
14,29% |
1,56 |
|
7. |
6 |
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
9,52% |
0,73 |
|
8. |
9 |
Ірина (вул. Малышка, 4/2) |
4,76% |
0,42 |
|
–. |
9 |
New Life |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Валента Мама |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
| |