Результати народного голосування за 2 квартал 2017 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
66,67% |
5 |
|
2. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
33,33% |
2,50 |
|
3. |
|
Mothercare |
16,67% |
1,25 |
|
3. |
4 |
New Life |
16,67% |
1,25 |
|
3. |
|
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
16,67% |
1,25 |
|
3. |
4 |
МамаСіті |
16,67% |
1,25 |
|
–. |
3 |
Ramilee |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
0,00% |
0 |
| |