Результати народного голосування за 4 квартал 2017 року у категорії Магазини одягу / Магазин для майбутніх мам
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Chicco
|
62,50% |
5 |
|
2. |
3 |
Mothercare |
25,00% |
2 |
|
2. |
4 |
New Life |
25,00% |
2 |
|
4. |
2 |
Ramilee |
12,50% |
1 |
|
4. |
3 |
МамаСіті |
12,50% |
1 |
|
4. |
|
Одежда для пузиков (Перекресток на Оболоні та Московський універмаг) |
12,50% |
1 |
|
–. |
2 |
Кенгуру (Ринки Троєщина, Троїцький та Самміт-М) |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Клондайк (ТЦ Олімпійський біля Республіканського стадіону) |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Стиль мамы (ТЦ Метрополіс та Дитячий світ) |
0,00% |
0 |
| |